Mijn Klacht:
mijn boodschappen zijn gisteravond bezorgd had drie pakjes shag waar de prijs van 10 euro op stond maar er is 10,20 per pakje berekend dat is dus drie maal 20 eurocent teveel 3×20 is 60 eurocent teveel
Gewenste Oplossing:
als ik het teveel betaalde terug krijg

