Mijn Klacht:
Al verschillende keren caissière aangesproken op het wild omgaan van mijn dure kostbare boodschappen, zoals avocado’s, groenten en fruit.
Het is gewoon respectloos. Waarom dat proppen toch…..??
Het staat zo onvriendelijk.
Gewenste Oplossing:
Wat rustiger met de boodschappen omgaan, geen haast en agitatie tonen. Neem de tijd.

