Ik heb een Burberry jas bij AH Vasteland, Rotterdam ingeleverd. De jas kostte 1180 EUR. De riem van de jas is beschadigd. Bovendien de riem is door AH kwijt. Lees meer
Gebeld 2 maart I.v.m. Vraag aktie porseleinservies, mevrouw wist het niet en ik werd in de wacht gezet omdat ze ging overleggen met collega. Ik maar wachten , uiteindelijk kwam mevrouw terug maar geen passend antwoord . Nu 11,31 kwijt... Lees meer
Al drie weken heb ik volle spaarkaarten maar geen servies (ook wit) niet te krijgen. De oplossingsgerichtheid aan de servicebalie bestaat alleen uit het doorverwijzen naar andere AH winkel. Dit is trouwens een standaardoplossing als dingen op zijn. Geen klant... Lees meer
En alweer waren vanmorgen zaterdag 02-03-2019 om 10.00 uur in de ochtend bijna alle zuivel vakken leeg. Bij Albert Heijn in Oude Tonge.
Producten als magere melk, liter emmers Griekse magere yoghurt, Optimel limoen literpakken maar ook producten als Remia hot... Lees meer
Deze soep was lichtblauw verpakt en heeeerlijk.
Sinds vorige week is er een zwarte verpakking toegepast en een iets andere samenstelling. gevolg: de soep is totaal niet lekker meer!,, Lees meer
Geachte heer,mevrouw,
Middels deze mail laat ik u weten dat ik zeer ontevreden ben over uw spaaractie. Na het sparen van 2 x 40 zegels wilde ik een set van 2 Limited dinerborden (27 cm) en Limited ontbijtborden (21 cm) bij... Lees meer
heb 24 kaarten gespaard dus haal veel boodschappen bij jullie maar geen borden in de winkel geen goede info in de winkel mijn bestelling AH01544177 AFHAALPUNT KONTCH hoor ik niets van jullie zorgen er nu voor dat het sparen... Lees meer
Ik kwam gisteren bij de AH en had mijn bonuskaart in me andere tas zitten dus vraag de kassiere of zij die van haar achter de kassa zou kunnen scannen wat dus niet meer mocht wel mocht ze mij een... Lees meer
Nu al twee weken achter elkaar dat de prijs van mijn persoonlijke bonussen zoals gemeld op ah.nl na inloggen niet correct is.
er wordt gezegd een korting van bv 15% te geven, maar als je dan vraagt op facebook waarom de... Lees meer
In de melk biscuit aardbeiensmaak van de Albert Heijn merk. Ik begon het koekje te eten en zag dat er een groot blauwe sliert van plastic midden in mijn koekje zat. Dit vindt ik heel erg en ga ik hier... Lees meer