Klacht: Hesseplaats, Rotterdam .Caissiere wou de boodschappen niet scannen en afrekenen.

op 14 maart 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

De klant voor mij had al afgerekend en zij stond een praatje te maken met de caissiere. Het praatje duurde al een paar minuten, de caissiere had mij en mijn boodschappen al wel zien staan. Ik vroeg de caissiere of ze in ieder geval mijn boodschappen kon scannen zodat ik verder kon. De caissiere deed alsof ze mij niet hoorde. Ik heb de boodschappen op de band laten staan en ben weggelopen en heb mijn boodschappen bij de Jumbo gehaald.
Ik meld dit omdat dit niet de eerste keer is bij AH op de Hesseplaats waar, met name de oudere medewerkers, zich onbeschoft hebben gedragen. Ik vind eventjes wachten echt niet erg, maar een paar minuten en doen alsof ze mij niet zag of hoorde gaat natuurlijk te ver.

Ik wil alleen melding maken hoe de medewerkers zich gedragen bij ah Hesseplaats. Dit was voor mij wel de spreekwoordelijke druppel om in ieder geval bij die AH geen boodschappen meer te halen en naar de Jumbo te gaan waar je wel je boodschappen mag afrekenen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtpuntnl9002