Mijn Klacht:
Is in smaak gewoon niet meer als hij was: veel minder smaak , bijna slap. Moet meer koffie gebruiken voor een lekker pittig bakje zoals vroeger. Zou zeggen: doe er wat aan
Gewenste Oplossing:
Bij dezelfde heerlijke smaak bij gebruik van dezelfde hoeveelheid, zoals voorheen. En weer stimuleert om te blijven gebruiken.


