Mijn Klacht:
graag zou ik een klacht in willen dienen over de magere yoghurt van het ah eigenmerk.
er zit een rare bijsmaak aan . hij is er dun lijkt wel melk.
ook is de verpakking heel slecht te openen de buitenste verpakking gaat van de binnen verpakking af ,u kunt zich wel voorstellen wat een zootje het word de volgende dag met al die vieze yoghurt aan de schenk opening.
ik ben niet de enige die hier last van heeft onze dochter gebruikt ook de yoghurt ,zelfs een ander klant sprak mij er over aan.
Gewenste Oplossing:
ik zou weer te vrede zijn ,als de yoghurt weer de kwaliteit en smaak van eerder kreeg en er iets aan de verpakking gedaan zou worden.


