Het betreft een bakje met twee kipfilets met pesto en pijnboompitten voor in de oven.
We hebben dit vaker gekocht (ruim €6) , maar nu was de kip echt veel en veel te zout.
We hebben stukje gegeten en de... Lees meer
Is in smaak gewoon niet meer als hij was: veel minder smaak , bijna slap. Moet meer koffie gebruiken voor een lekker pittig bakje zoals vroeger. Zou zeggen: doe er wat aan Lees meer
Vrijdagavond 15 maart kocht ik in OudBeijerland 2 zakken Excellent Ambachtelijke zeezout chips. Deze chips hebben wij al eerder gekocht. Bij het eten bleek van 1 zak bleek direct de chips verschrikkelijk zout te zijn. Zo zout dat het oneetbaar... Lees meer
Waarom is sambal badjak niet meer te krijgen van het merk Koningsvogel,
dat nieuwe merk is NIET te eten, net zo min als Conimex Lees meer
De klant voor mij had al afgerekend en zij stond een praatje te maken met de caissiere. Het praatje duurde al een paar minuten, de caissiere had mij en mijn boodschappen al wel zien staan. Ik vroeg de caissiere of... Lees meer
Ik dien een klacht in bij Albert Hein Zaandam
Vandaag op 14-03-2019 tijd tussen 10.30 uur en 11.00 was ik boodschappen samen met mijn moeder van 87. Jaar doen bij Albert Hein Van Schevichavenstraat 3, 6511 LM Nijmegen
Wij lopen naar... Lees meer
Zie aanhef, ik doe al jaren boodschappen bij ah in Amstelveen Bovenkerk en sinds een jaar in ah stadshart. Regelmatig worden de kortingen welke worden toegezegd niet aan de kassa verrekend. Hierdoor betaal ik regelmatig teveel en moet ik elke... Lees meer
Nadat mijn bestelde boodschappen NIET zijn geleverd werd mij een compensatie aangeboden. Deze heb ik echter nooit ontvangen en mijn 10 mailberichten hierover in de daaropvolgende 2 maanden zijn niet beantwoord. Tijdens een telefoongesprek met de klantenservice heb ik gevraagd... Lees meer
Hallo, ik vraag me af of die persoonlijke bonussen wel relevant zijn. Ieder week krijg ik er 7.Soms heb ik wat aan.€ 0.20 of wel eens meer. En ook nog wel eens hetzelfde. Ook eens proberen product heeft geen nut.... Lees meer
Het komt steeds vaker voor dat produkten alleen in de winkel beschikbaar zijn en niet online, terwijl ze eerst wel online beschikbaar waren. Bijv. 2 kg zoete aardappel, koolraap enz. Nu moet ik dus steeds vaker toch nog naar de... Lees meer