In Rijswijk is pas weer de totaal vernieuwde A,H, geopend. Bij mijn vraag of er misschien op papier uitleg was over de totaal omgegooide indeling was het antwoord : nee die hebben wij niet, u kunt wel een appje krijgen... Lees meer
In mijn filiaal dollard Zwijndrecht alle weken geen verse sperciebonen terwijl elders in het land volop in de vakken liggen Lees meer
ik heb twee thee soorten van uw AH excellent biologisch merk gekocht. Helaas zijn beide theeën totaal niet naar wens. De groene thee met citroen smaakt raar en er is geen spoor van citroen in te vinden. De thee... Lees meer
Al 2x AH geappt eind vorig jaar over de perla pads Extra Strong wat smaakte en eruit zag als slappe bende.
Paar mnden andere merken gebruikt en nu weer eens 2 zakken perla gehaald. Weggegooid geld once again!
Bak slootwater Lees meer
Na het netjes afrekenen van me boodschappen komt er een beveiliger van Albert Heijn xl Hoogvliet en wilde in me tas kijken omdat er gestolen pakken melk in me tas zaten. Ik vertelde de man dat hij ze werk niet... Lees meer
Een paar dagen geleden boodschappen gedaan bij AH Sleen.
tot mijn verbazing zat de paprika (1 stuks) in plastic verpakt. Naar mijn weten heb ik dit nog niet eerder gezien bij Albert Heijn. Verder wilde ik een fles rivella halen. Het... Lees meer
Is in bonus. Stond niet dat voor losse pakken bonus is. Ik heb 1 pak a 4 stuk gepakt en helaas op kassabon zag ik thuis dat geen bonus daarop is. Heb gebeld naar ah vam thuis. Werd gezegd dat... Lees meer
al sinds 3 weken geen alcohol vrij bier van bavaria orginal , vanaf de laatste aanbieding te koop, ook niet na 2x een tegoed bon.
Het gaat
over de ah winkel in klundert. Lees meer
Net een makreel gekocht bij Albert Heijn voorhof Lelystad
Verpakking al in d evieze vuilnis , maar deze makreel is niet te eten , heel erg vet en is als snot zo zacht .
Penetrante smaak , weggegooid !
Enorme tegenvaller , als... Lees meer
Tussen alle broodjes met ham of een ander simpel broodje zit vaak mosterd gestopt of een andere suas. Ik vindt dit heel erg vies en wil vragen of jullie ook gewoon een broodje met bijvoorbeeld alleen ham kunnen verkopen. Lees meer