Mijn Klacht:
Zo af en toe moet ik naar AH. Sta in de rij en de kassajuffrouw zegt: dit is alleen pinnen. Pinnen doe ik niet, contant. Enige consternatie en wachtenden tot gevolg.
WAAROM kan een kassa niet PINNEN en CONTANT ? Dat moet toch in het huidige computertijdstip mogelijk moeten zijn? Ik ga wel weer naar de Jumbo, veel vriendelijker en klantgericht.
Gewenste Oplossing:
Na updaten van kassa!

