Ik heb 3,5 jaar keihard gewerkt bij de Albert Heijn met alle kracht en moed en na 3,5 jaar wordt mijn contract niet verlengd. Geen probleem daar kan ik mee leven maar mijn contract eindige op 19 maart en winstuitkering... Lees meer
Koop regelmatig een kippenrollade,maar nu zaten er stukken bot in,levensgevaarlijk,helemaal voor kinderen!! Lees meer
Geachte heer mevrouw,
Wij hebben deze keer eens gekozen voor de AH mayonaise “ romig van smaak”
De beter leven mayonaise 500 nl
Wat erg jammer dat we die nu in huis hebben en zeker erg jammer van onze frietjes. De... Lees meer
Er zit in de bodem van de pan een beschadiging in het beschermlaagje. Ik vrees dat die beschermlaag bij verhitting alleen maar verder af
brokkelt. Zo,n dure pan, om een kleinigheid onbruikbaar? Het lijkt mij niet goed voor je gezondheid stukjes... Lees meer
In Meerhoven Eindhoven staan in de parkeerkelder diverse karretjes van diverse winkel ketens (AH,Lidl, Jumbo) .
De karretjes staan onder bij elkaar. Als de rij te lang wordt kunnen voetgangers (boodschappers) er niet meer door. AH spant de kroon, winkelwagentjes worden... Lees meer
Ivm crashen mobiele telefoon bingo kaarten kwijt actie ah naar dierenpark Amersfoort. Ah klantenservice gebeld en zouden bingokaart opsturen 25 maart. Dagelijks gebeld en donderdag 28 maart weer opsturen. Tot vandaag niks gekregen. Wel belofte doen maar daar... Lees meer
Steentje in Verrijker Gojibes moerbei en pitten Lees meer
Bij Ah maastricht scharnerweg betaal je 12,50 na 2e uur parkeren. De eerste 1e 2 uur zijn gratis en vervolgens betaal je de extra hoog parkeerkosten van 12,50
Erg onredelijk, klant onvriendelijk en misbruik maken van n gelegenheid waarin men sws... Lees meer
Tot mijn verbazing plotseling geen Honig kruidenbuiltjes voor kippenbouillon meer te verkrijgbaar bij AH, alleen voor vleesbouillon. En er is ook geen alternatief voor verkrijgbaar. Het schap staat helemaal volgestampt met bouillonblokjes,die je qua kruidenmelange niet kunt vergelijken. Voortaan maar... Lees meer
Als vaste klant van AH Bemmel erger ik mij al langer aan het feit dat
er een lange rij staat voor de kassa, wanneer de kassier vraagt om versterking wordt daar bij de service balie niks op uit gedaan.
Vandaag weer stond... Lees meer