Mijn Klacht:
Afgelopen dinsdag bij de AH in Maassluis op zoek gegaan naar Perla Hazelnoot cappuccino. Koffie zat niet meer in de vertrouwde groene verpakking maar in een box. Niet alleen bleek de verpakking nieuw te zijn maar ook de smaak. Lijkt niet op de heerlijk hazelnoot smaak die ik gewend was. Heb nu 1 ongeopend pak waar ik niets mee kan, jammer! Het smaakt echt nergens naar.
Gewenste Oplossing:
Ik zou heel graag mijn ongeopend pak willen ruilen tegen de oude vertrouwde verpakking of mijn geld terug.
Blijf nog wel met de vraag zitten waarom de smaak van deze koffie ineens veranderd is?

