Klacht: Bestelling op afronden en niet te anuleren toch moet ik anuleringskosten betalen

op 13 april 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik heb gisteren avond een bestelling gedaan, dit geheel prongelijk want heb nooit bevestigd en hij staat nu nog op afronden. Ben heel de nacht op zoek geweest hoe te anuleren maar dit niet gevondeb. Om 4 uur een fb bericht gestuurd dat ik het niet kon anuleren en nu moet ik ineens anulerings kosten betalen. Aangezien ik voor iets meer als 2 cent heb besteld (ook al nooit afgerond) en dit nog maar op mijn rekening staat kan ik de zending dus niet betalen. Achteraf betalen moet nog verwerkt worden dus kom naar met een oplossing want dit is ronduit schandalig. Zeker hoe AH met zijn klanten om gaat want jullie zeggen zelf dat ik had moeten anuleren zelfs als niet bevestigd is. Uhm hoe is een bestelling te anuleren die nooit bevestigd is?

Klantenservice is gewoon schandalig!

Als of wel de bestelling kostenloos geanuleerd word, of wel het word geleverd met achter af betaling!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AngelDean