Klacht: Spaar punten perla

op 11 april 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik spaar al jaren de punten van de ah perla koffie .
Hoe je deze punten moeten knippen en plakken is toch niet meer van deze tijd .(de structuur van de zegel is nl niet van die aard dat je ze simpel met een prit lijm stift op kan plakken)

Gewenste Oplossing:

Wanneer de zegels in sticker vorm bij gesloten wordt in het pak perla bonen .of evt als stickers op het pak zelf bevestigt zijn .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Welbie