We wilden een diepvries appeltaart kopen maar er stond het best te gebruiken voor 28-10-2010. Dat is 9 jaar geleden. Dus dat is wel erg lang over tijd Lees meer
Al 3 weken krijgen wij hier in de buurt geen weekfolder meer bezorgd, ik hoorde gisteren bij mijn A.H dat die los bij de verpakte folders geleverd word, dus niet! Ik weet niet wie hier bezorgd maar vind het niet... Lees meer
Ik heb gister 2310 een kant en klare salade gekocht met tonijn. Hier zaten allen twee ondefinieerbare items in die niet eetbaar waren wat mij erg verontrustte. Lees meer
Ik bestel regelmatig online bij de Albert Heijn. In de beginjaren verliep dit goed. De service online gaat steeds meer achteruit. Dit baseer ik op ervaringen van 3 buren en 2 familieleden die zijn overgestapt op Jumbo en Picknic.
Vandaag kreeg... Lees meer
De zalm burgers bestaan voor 90 procent uit paneermeel. De smaak is slecht.
Bakje gebraden gehaktballen gekocht ook dit product smaakt nergens naar. Verder zaten er harde stukjes in alsof kraakbeen mee is gedraaid.
Veel klanten zijn het met me eens.
Je... Lees meer
Altijd lekker geweest in de aanbieding en weer veel slechte pads in de zak.
Hoe kan dat nou ,geen reclame voor albert hein. Lees meer
Het is bijzonder frusterend de rekening omschrijving bij AH nl. Ik koop bv. capucijners in aanbieding dan zie je de aanduiding B met de normale prijs
onderaan de rekening de kortingsomschrijving, met in de capucijners geval
STAZAK Lees meer
Sinds dat de folder bij post no weg is heb ik misschien maar 5x een folder gehad Lees meer
sluit me aan bij de vorige klager, Woon in Doetinchem, nergens krab in blik te koop. Lees meer
tot april 2019 bezorgde postnl of Sandd de bonus folder. Vanaf april heeft AH de bezorging uitbesteed aan Axender.
Al een half jaar wordt de folder niet bezorgd in de wijk. Ik heb Axender hierop telefonisch aan gesproken. Vanaf augustus... Lees meer