Mijn Klacht:
Beste Ah ik heb nu al zoveel keer gehad dat de kortingen niet doorgevoerd worden in het kassa systeem. Hoeveel denkt u hiermee te verdienen? Ik moet naar de klantenservice nadat ik mijn bon heb gecontroleerd en ja hoor de korting is weer niet doorgevoerd. Tachtig procent van de kortingen worden niet in de kassa bon weergegeven. Is dit een verdienmodel? Ik ga naar het programma radar als dit niet snel wordt verbeterd…
Gewenste Oplossing:
kortingen doorvoeren in het kassa systeem hoe moeilijk kan het zijn?

