Mijn Klacht:
Afgelopen zaterdag Ah online (na tijdvak van levering) maar even gebeld met de klantenservice en 3 keer werd er door de computer opgehangen, via whatsapp ook geen antwoord. Na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan uiteindelijk een medewerker te pakken die mij kort en krachtig wist te vertellen dat mijn bestelling is geannuleerd vanwege een computerstoring, dat deze niet alsnog op een andere dag geleverd zou worden en dat ik ter compensatie €10,- kreeg. U heeft daar een mailtje over gehad als het goed is! Mijn reactie was dat ik dit een belachelijke compensatie vond!!!! En dat ik helemaal geen mail heb gehad .En boos als ik was dat ik niet op tijd op mijn afspraak zou zijn en nu alsnog op zaterdag om 19:30 boodschappen moest doen wist deze medewerker mij heel vriendelijk te vertellen welke ah er nog open was!! Lachend vertelde ik haar toen dat ik uiteraard mijn boodschappen niet alsnog bij ah ging HALEN Dat zou ze nog belonen voor deze absurde actie! Vervolgens in de communicatie via whatsapp de volgende dag ook nog aangegeven dat ik €10,- compensatie echt niet de geleden ellende compenseert, daar ik ook al de gemiste bonuskorting van zo’n 18 euro al misloop. Heb toen aangegeven dat ik dit geen normale compensatie vind voor iemand die zo’n €12500,- per jaar uitgeeft online en in de winkels in de afgelopen 6 jaar . Ah medewerkers interesseert het niks en zeggen dat ze niks kunnen doen. Dus op dit moment is het dag Albert Hein en welkom Jumbo!!
Gewenste Oplossing:
De klant serieus nemen en de schade compenseren , de gemiste bonuskorting!!


