Had een bestelling gedaan voor gisteren. Geen bestelling gekregen, op de website stond dat mijn bestelling geannuleerd was door Albert Heijn.
Heb geprobeerd contact op te nemen met de telefoon en live chat. Bij de telefoon werd de verbinding verbroken op... Lees meer
Tijdens spaaractie had ik zegels gespaard voor servies van porselein vivo producten.Wegens onvoldoende producten was toen levering van mijn reservering niet mogelijk.Bij de AH hebben zij mij gezegd dat de levering zal enige tijd vertragen en zodra de produkten weer... Lees meer
Wij kopen al jaren deze dadels, maar sinds kort is de verpakking gewijzigd en hebben wij het idee dat de dadels droger zijn. Lees meer
Gisteren, zaterdag 26 oktober 2019, zou de bezorger komen tussen 18.00 en 20.00 uur. We kregen een paar keer een melding dat de bezorger vertraagd was en uiteindelijk kwam deze helemaal niet opdagen! We hebben op alle manier contact proberen... Lees meer
Hier gisteren ook getroffen vanwege de grote storing. Kwam ‘s avonds laat er pas achter dat iets niet klopte, en las dus terloops op een storingswebsite dat er een ICT-probleem zou zijn bij AH. Maar geen enkele communicatie vanuit AH... Lees meer
Geen boodschappen bezorgd op 26-10-19.
Afgelopen Zaterdag de 26ste geen boodschappen ontvangenbezorger niet geweest (Camera beelden bekeken en nee geen bus voor de deur gehad). de AH.nl app gaf opgegeven moment aan 'tussen 21:15 en 22:00' Nog zitten wachten... (Had... Lees meer
Ondanks de bevestiging dat mijn (week)boodschappen op 26-10-2019 tussen 16.00 en 18.00 uur geleverd zouden worden, heb ik helemaal niets ontvangen.
Tot 22.00 uur heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen. Daar kreeg ik een bandje te horen. Ook kreeg... Lees meer
Vandaag zouden er boodschappen bezorgd worden, maar niemand gezien en geen bericht of afmelding van AH. Echt een hele slechte klantenservice. Lees meer
Albert Heijn zou mijn boodschappen vandaag bezorgen tussen 16:00 en 21:00. Maar ii heb helaas niets ontvangen. Ik heb proberen te bellen met het 0800 nummer van de klantenservice maar deze gaf (via een bandje) aan dat de wachttijden erg... Lees meer
Boodschappen besteld. Bevestigingsmail gehad dat ze tussen 19:00 en 21:00 bezorgd zouden worden, maar er zijn geen boodschappen gekomen! Ook geen mail of sms met een reden! Dit is heel vervelend. Wat verder erg vervelend is, is dat je op... Lees meer