Regelmatig zijn de winkelwagentjes bij de AH in het winkelcentrum Hasselo in Hengelo erg vies en nat. De karretjes staan altijd buiten en zitten soms onder spuug van jongeren die daar rondhangen. Ook zijn de karretjes erg nat van... Lees meer
Beste Ah ik heb nu al zoveel keer gehad dat de kortingen niet doorgevoerd worden in het kassa systeem. Hoeveel denkt u hiermee te verdienen? Ik moet naar de klantenservice nadat ik mijn bon heb gecontroleerd en ja hoor de... Lees meer
Afgelopen zaterdag heeft u door een computerstoring in de nacht onze boodschappen niet kunnen leveren op het afhaalpunt. Slechts een uur van te voren heb ik bericht gekregen dat het niet door kan gaan. Dat betekende voor ons een hele... Lees meer
De klacht is dat steeds meer klanten zonder handscanner toch bij de scankassa afrekenen ,en dat wij met handscanner lang moeten wachten omdat zij hun boodschappen daar scannen , dus de slogan van met 3minuten betalen is niet meer ... Lees meer
Ik ben (al 35) vegetarisch (kieskeurig), was super tevreden over de keuze in vegetarisch production. Ga dusdanig speciaal naar AH.
Wat verbaast mij, de lekkerste (mijn primaire avondeten) zijn weg.
Chili Sin Carne (ronde plastic bakjes) - super lekker
... Lees meer
sinds enige tijd is jupiler blue niet meer te krijgen.
dus naar jumbo waar ik dan ook de rest van mijn boodschappen doe. Lees meer
Ik heb al jaren de ah kaart en altijd persoonlijke bonus gehad. Nu sinds deze week niet meer. Dan kom je op de chat met de klantenservice. Volgens hun staat persoonlijke bonus uit, terwijl als ik inlog deze gewoon aangevinkt... Lees meer
Afgelopen zaterdag zitten op mijn bestelde dozen wijn.
Ze kwamen dus niet. Geen telefoontje of e-mail.
Vandaag ontdekte ik de oorzaak: storing in de IT.
Contact opgenomen.
Ik moet mijn bestelling opnieuw plaatsen.
Maar de bonus (van vorige week dus) geldt niet meer. Echt niet?
Nee,... Lees meer
Mijn bestelling van zaterdagavond 29 ocktober is niet bezorgt, bellen was niet mogelijk je werd er uit gegooid na wat informatie waar je niks aan had.. Lees meer
Mijn bestelling die gisteren tussen 20 en 22 uur geleverd zou worden is niet geleverd. De telefoonlijn die tot zaterdag 23 uur open zou moeten zijn was onbereikbaar en er is nog altijd geen contact met mij gezocht wat er... Lees meer