Mijn Klacht:
Als ik de zelfscan gebruik wil ik niet in de rij staan om mijn boodschappen af te rekenen. Als ik dan in de rij moet staan omdat mensen dáár hun boodschappen nog eens zo nodig moeten scannen en op hun gemak in gaan staan pakken, dan vallen mij de schoenen toch echt uit! Waarom hebben jullie dit ooit bedacht? Laat mensen die hun boodschappen niet scannen en in hun tas doen gewoon lekker bij de kassa’s in de rij staan! Of doe een maximum van 5 boodschappen, dit is gewoon ontzettend irritant en heel tijdrovend. Zelfscan is voor in de winkel, niet voor bij de betaalautomaat. Hier echt heel graag iets aan doen!
Gewenste Oplossing:
Als zelfscan wordt gebruikt waarvoor hij bedoeld is, om NIET in de rij te hoeven staan bij de kassa's! Scannen, in je tas doen, afrekenen en wegwezen!


