Klacht: Weer bezorging buiten mijn bezorgbundel

op 09 november 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Twee weken geleden, vandaag en ontelbare keren eerder: AH bezorgt ver buiten mijn betaalde!! Bezorgtijd (ik heb een bezorgbundel).
Twee weken geleden kwamen de spullen voor de lunch met mijn vader te laat. Vandaag de spullen voor het kinderfeestje van mijn dochter.
Klantenservice gebeld: vriendelijk, maar ik kan helaas de boodschappen nu niet meer annuleren. Dus…dubbele boodschappen of de kans dat er niets voor de kinderen is. Top, heel fijn AH.
Helaas heeft de website om een klacht in te dienen storing (of overbelast?). Vandaar maar hier mijn klacht.
Oja ik krijg een korting van €5,00 ter compensatie bij mijn volgende bestelling.

-AH zich houdt aan de afspraak die je met ze aangaat. Prima dat het een keer voorkomt dat de boodschappen te laat zijn zo’n 1x in de drie maanden. (Producten zijn ook nog wel eens ‘uitverkocht’ terwijl je ze wel bestelde dat laat ik er nu maar even buiten).
-Mijn dochter van 10 hun welgemeende excuus aanbieden, zodat ze niet gaat denken dat het niet nakomen van afspraken normaal is.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Alle klachten die gemeld zijn door M.Verbruggen