Klacht: Arrogante behandeling en gevoel van oplichting en geen excuses

op 08 november 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vanmiddag kocht ik bij AH Middenhoven, Amstelveen twee pistolets en rosbief. Waarom weet ik niet, maar deze keer nam ik geen kassabon. Normaal doe ik dit altijd wel. Bij het weglopen realiseerde ik mij dat het eigenlijk veel geld was. Twee pistolets en rosbief ter waarde van 1,42. Ik moest 2,35 betalen. Ik liep naar de servicebalie waar al iemand geholpen werd en moest dus even wachten. Dat wachten duurde wel erg lang, want de medewerkster was geruime tijd aan het stoeien met een calculator. Na geruime tijd kwam er hulp bij. Het was de caissière waarbij ik zojuist had afgerekend. Ik leg het uit en mij werd gevraagd even te wachten want de met de calculator stoeiende dame moest mijn probleem afhandelen. Het duurde nog even en het non-verbale gedrag van beide dames in mijn richting was niet bijzonder hoopgevend en klantvriendelijk. Toen ik eindelijk aan de beurt was werd er een overzicht van de kassa opgezocht en mijn aankoop was niet te vinden. Dat klopt want er stond in de lijst een aankoop van rosbief ad 1,42 en drie pistolets. Na enige tijd ging ze zich realiseren dat het toch echt mijn aankoop moest zijn en dat ik dus een pistolet te veel had betaald. Met de nodige irritatie kreeg ik geld terug zonder excuus. Om mij heen wemelde het overigens van klanten die geïrriteerd waren en een onaangename ervaring hadden. Geen reclame voor AH en wederom een slechte ervaring met de kwaliteit. U kunt zeggen dat ik het terug kan brengen, maar als ik met een stoffer en blik een lading op paneermeel lijkende stukjes pistolet moet terug brengen, dan heb ik het weer gehad met AH.

Ik ben tevreden als u capabele mensen brood laat bakken en ik fatsoenlijk word behandeld. Nederigheid verwacht ik niet, maar medewerkers van misschien 20 jaar mogen deze meneer van 63 met respect en zonder arrogantie behandelen. Zo behandel ik hen ook.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

20 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WimFeddema