Ik ben vandaag bestolen door de cassiere van de Albert Heijn in Hoeven.
Zij heeft mij te weinig wisselgeld terug gegeven.
Een foutje maken kan altijd maar dit was geen foutje zij deed het MET OPZET !
Deze cassiere heeft mij bewust te... Lees meer
Gisteren heb ik bloemen gekocht en bij thuiskomst toen mijn vrouw ze in vaas wilde doen vielen bijna alle bloemen en bladeren uit de verpakking.. Door de verpakking leken de bloemen nog goed terwijl dit totaal niet het geval was. Lees meer
Nadat mijn zoon, andere familieleden en ikzelf meerdere zoekpogingen hebben ondernomen, in meerdere verschillende filialen van AH in Noord Holland om de meloenthee van Pickwick te bemachtigen, en hierin niet geslaagd ben zend ik nu uiteindelijk toch een klacht in... Lees meer
Ik heb bij Albert Heijn een thuis bezorg bestelling gedaan van 10 bladen Heineken bier,halve liters in de aanbieding,dat zou zondag tussen 4 en 9 bezorgd worden ,Albert Heijn dus niet geweest,volgende dag een berichtje gekregen dat er een I.T... Lees meer
Ik ben klant bij AH in Zierikzee.
Menigmaal heb ik bij de klantenservice in de winkel mijn beklag gedaan omtrent de slechte conditie van de winkelwagens bij dit filiaal maar echter geen resultaat.
Ben je aan het winkelen bij AH en wil... Lees meer
Ik ben geholpen door Daniele Osdorpplein Filiaal.
Op grote borden boven de kassa's staat vermeld:
Bent U ontevreden, dan krijgt U uw geld terug.
gekocht blik ananas voor € 0,89 en 2 ltr fles cola light ook € 0,89 en een kleine plastic... Lees meer
In de XL A-H in Heerhugowaard (middenwaard ) loop ik ontzettend vaak producten mis, die niet aangevuld zijn.
Ik heb meerdere personen hierop aangesproken en vaak wordt het missende product dan besteld.
Helaas is de week erop weer alles op, dan ga... Lees meer
Afgelopen zaterdag Ah online (na tijdvak van levering) maar even gebeld met de klantenservice en 3 keer werd er door de computer opgehangen, via whatsapp ook geen antwoord. Na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan uiteindelijk een... Lees meer
Afgelopen zaterdag heeft u door een computerstoring in de nacht onze boodschappen niet kunnen leveren op het afhaalpunt. Slechts een uur van te voren heb ik bericht gekregen dat het niet door kan gaan. Dat betekende voor ons een hele... Lees meer
Mijn Klacht
Afgelopen zaterdag heeft u door een computerstoring in de nacht onze boodschappen niet kunnen leveren op het afhaalpunt. Slechts een uur van te voren heb ik bericht gekregen dat het niet door kan gaan. Dat betekende voor ons een... Lees meer