Mijn Klacht:
In de Albert Heijn Voorthuizen had de baas verzocht of ik en een vriendin de medewerkers hun werk wilden laten doen omdat we met ze aan het praten waren. Ik vind dit totaal niet klantvriendelijk.
Gewenste Oplossing:
De baas had dit netter kunnen vragen of nog even afwachten tot we weg zouden gaan.

