Klacht: al het geld op mijn OV is in 1 klap weg

op 28 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik was op Amsterdam Centraal en wilde met de trein richting Almere Centrum. Op mijn OV had ik nog 4,72 euro staan. Ik wilde gaan inchecken en er stond ineens dat mijn saldo te laag was. Ik ben toen naar een oplaadpunt gegaan op mijn saldo op te waarderen en heb dat gedaan met 5 euro waarmee ik op het bedrag van 9,72 uitkwam. Ik ben toen weer gaan inchecken maar er stond ineens dat ik was ”uitgecheckt”. Ik probeerde het inchecken nogmaals maar toen stond er opeens ”Saldo te laag”. Ik ben gaan kijken bij het oplaadpunt hoeveel saldo er op mijn OV stond, en tot mijn verbazing stond er een Saldo van -28 euro. Al het geld wat er op mijn OV stond is plotseling gewoon weg.

Als ik teminstel het bedrag van 5 euro terugkrijg. Ik heb de transactie bon nog in bezit.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 mei 2016 om 11:35 geantwoord

Geachte heer Sarkam,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 28 april 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst mijn excuses voor de late beantwoording.

Uit onze administratie blijkt uw verzoek om terugbetaling van het te veel afgeschreven saldo op 28 april 2016 is afgehandeld door een medewerker van de NS Klantenservice. Ik ga ervan uit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dimas