Klacht: Al 6 weken wachtend op mijn geld

dvschelt op 09 augustus 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Al 6 weken wachtend op mijn geld. Vaak bellen en er word ons alleen maar verteld dat het geld die dag zou overgemaakt worden alleen tot op de dag van vandaag staat er niks op mijn bankrekening. Je word voor gelogen en je zou teruggebeld worden als je het er nog niet opstond of het niet lukte. 1. het staat er niet op 2. we zijn nog steeds niet terug gebeld. Heel raar. Vandaag (zondag) belde wij weer naar prijsvrij, vertelde ons dossiernummer en daarna zeiden wij dat het irritant is dat we ons geld nog niet terug hebben en zeker na 6 weken, terwijl jullie ons altijd voorliegen dat het die dag word overgemaakt. De vrouw (Annemieke, iets wat daarop lijkt) voelde zich bedreigd door de zin ‘irritant dat het nog niet is overgemaakt na 6 weken, terwijl jullie elke keer zeggen dat het word overgemaakt’ toen voelde ze zcih bedreigd. Ik zie daar geen woord van een bedreiging en ze hing de telefoon op. Nu zijn ze ook nog slecht te bereiken. Als je dan 1,5 uur in de wacht staat om vervolgens de hoorn erop gegooid te krijgen vind ik niet normaal.

geld terug en gaan hier nooit meer boeken

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 28 augustus 2021 om 11:12 geantwoord

Beste mevrouw van Schelt,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.
Uit het systeem blijkt dat de terugbetaling uiteindelijk heeft plaatsgevonden op 9 augustus 2021. We hopen dat de klacht daarmee opgelost is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, aarzel niet om even contact met ons op te nemen.

Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door dvschelt