Klacht: Airco staat onnodig aan of veel te hard

op 24 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Graag wil ik melden dat ik de airco steeds te hard vind staan in de trein. Ik reis tegenwoordig wat vaker met de trein en het valt me op dat wanneer er gewoon een aangename temperatuur is, ineens die airco op volle toeren gaat draaien en ik vervolgens de rest van de reis me stoor aan de kou en continue die tocht. Ik neem inmiddels al extra sjaals mee als ik op reis ga, laat mijn jas aan, en dan nog kom ik vaak verkleumd aan op mijn bestemming, Ik vroeg het gisteren aan andere reizigers, hoe zij de temperatuur vonden, en zij klaagden ook over kou en ‘vernikkeld aankomen’. Dit kan toch nooit de bedoeling zijn? Laat alstublieft die airco gewoon uit en gebruik hem alleen als het echt te warm is in de trein!

Als er weer een normale, aangename temperatuur is in de trein.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 14:36 geantwoord