Klacht: Air force jas ‘ineens kapot’

sara.a op 09 september 2021 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Hi, ik heb mijn hele nette airforce jas verkocht, nieuwprijs was 300 euro. Ik heb hem verkocht voor 85 euro want ik wilde er snel vanaf en er waren hele hele lichte gebruikerssporen op het item. En de meid die hem wilde kopen wilde perse alle centimeters van de jas zien, prima dacht ik, het is geen tientje natuurlijk. Ik heb een minuut lange video gemaakt van mijn jas, waar je ALLES kon zien, de zakken de mouwen de oksels van de mouwen echt je kon alle centimeters van de gehele jas zien. En eenmaal aangekomen bij de koper, zat er ineens een groot gat onder de oksel? dat kan natuurlijk niet. Dit is een gat wat absoluut niet te missen is, en waarom zou ik in hemelsnaam een jas verkopen met een gat er in, dat brengt alleen maar gezeur wat ik graag vermijd. Nu heb ik een klacht bij vinted ingediend want dit is natuurlijk oneerlijk en ik heb echt genoeg bewijs dat dit niet klopt. Ik krijg alleen maar engelse automatische antwoorden, en raad is? zij mag hem retouren en ik zit straks opgescheept met mijn dure kapotte jas en geen geld. Ik ben gewoon een student, ik baal hier enorm van en ik ga echt nooit meer de app gebruiken. Vinted beschermt alleen de koper en niet de verkoper.

Ik heb een goed product opgestuurd die kapot is gemaakt onderweg of door de koper, ik wil gewoon mijn geld ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sara.a