Klacht: Ontvangen afgesproken restitutie

Burak61 op 19 februari 2025 over Agoda in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb een aantal keer telefonisch contact gehad met uw booking.com Door omstandigheden heb ik mijn vakantie in Dubai moeten inkorten. Ik heb op 12 februari uitgecheckt terwijl ik de accommodatie gereserveerd had tot 15 februari.

Op 9 februari heb ik telefonisch contact gehad met Chivaro van booking.com wat heeft geresulteerd in mail communicatie die u kunt teruglezen. Chivaro heeft aangegeven akkoord te gaan met het eerder uitchecken en restitutie van 3 nachten. Echter zal de restitutie via Agoda plaatsvinden, maar moet ik zelf contact opnemen met Agoda.

Ik heb de accommodatie geboekt via booking.com. Booking.com geeft aan dat het een partneraanbieding (Agoda) betreft. Via de accommodatie hebben we kunnen regelen dat wij op 12 februari konden uitchecken. Na advies van uw collega van booking.com heeft de accommodatie contact opgenomen met Agoda om de reservering te wijzigen en om niet alle kosten in rekening te brengen. Agoda is hiermee akkoord gegaan en heeft niet alle kosten doorbelast aan booking.com en de reservering gewijzigd in het systeem.

Zoals u kunt teruglezen in de email van Chivaro (booking.com), is booking.com akkoord gegaan met deze aanpak. Om deze reden hebben wij dan ook besloten om eerder uit te checken.

Echter hebben wij tot op heden geen restitutie (van 3 nachten) ontvangen. Op 18 februari heb ik wederom contact opgenomen met de klantenservice van Agoda. Tot mijn verbazing is aangegeven dat ik zelf contact moet opnemen met Agoda om mijn restitutie te ontvangen. Echter kan ik op geen enkele manier on contact komen met agoda, omdat mijn booking.com reserveringsnummer niet wordt herkend door Agoda’s bot chat. Zowel de accommodatie als booking.com geven aan dat ik van Agoda restitutie dien te ontvangen.

Booking.com bevestigingsnummer: 14056906129386080281

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik op korte termijn een bevestiging dat ik een restitutie ontvang, anders ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Agoda

Reactie van de melder van de klacht Burak61

1 maand geleden - Onbereikbaar bijna geen contactgegevens te vinden, helpt ook nergens mee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Agoda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Burak61