Beste,
Ik heb een aantal keer telefonisch contact gehad met uw booking.com Door omstandigheden heb ik mijn vakantie in Dubai moeten inkorten. Ik heb op 12 februari uitgecheckt terwijl ik de accommodatie gereserveerd had tot 15 februari.
Op 9 februari heb... Lees meer
Hotel geboekt voor juli 2025. Voor de zekerheid contact ik hotel en helaas geen boeking bekend en dus geen kamer voor ons. Agoda bellen, half uur aan de lijn, ja u kunt u geld terugkrijgen. Mooi niet dus, gelukkig heb... Lees meer
Onlangs een reservering gedaan voor een hotel in Munchen
(misschien) het email adres niet juist ingevuld omdat ik nooit een reserveringsmail heb ontvangen
Nu ik helaas moet annuleren is het onmogelijk om dat te doen
heb contact gezocht met het hotel die hebben... Lees meer
Ik wilde vanmiddag inchecken op een geboekte accommodatie in Menen, nl. Value Stay Center. Een medewerkster sprak mij aan dat de accommodatie failliet is gegaan en dat de accommodatie mijn reservering ook niet heeft bevestigd. Volgens mijn boekingsgegevens is mijn... Lees meer
Na het betalen van ons hotel in Bali, hebben wij geen bevestiging ontvangen. Via de website en app van Agoda is het alleen mogelijk om je boeking op te vragen met een boekingsnummer. Deze hebben wij nooit ontvangen, dus contact... Lees meer
Onze boeking van 26-27 april bij LÖ Hotel by WMM Hotels, Am Gehält 11, Efringen-Kirchen werd een grote ergernis. Hier valt voor agoda heel veel te verbeteren. Ik had ruim van te voren alles geboekt en voor de zekerheid een... Lees meer
Na 3 keer bellen naar Agoda kreeg ik mijn geld van verkeerde datum boeken niet terug Lees meer
Gisteren kregen wij een mail van een hotel in Nijmegen dat zij een lekkage hebben en vroegen ons of wij wilden annuleren. Daarom besloten mijn echtgenoot en ik niet te gaan.
Het hotel ging hiermee akkoord.
Desondanks is een bedrag toch van... Lees meer
Zojuist een boeking gedaan van een hotel in duitsland (keulen) en deze is afgeschreven van mij rekening. Nu krijg ik een aantal minuten later een mail met daarin dat mijn boeking geannukleerd is, en mijn geld zsm gaat terug worden... Lees meer
Ik had voor de periode 12-10-23 t/m 14-10-23 een hotel in Duitsland geboekt.
Ivm gezondheidsklachten kon in deze trip niet ondernemen. Op de site van Agoda zou annuleren geen probleem zijn.
Op 10-10-23 stuurde ik naar [email protected] ( het enige mailadres wat... Lees meer