Klacht: mn man overleden en samenwerking met agoda kan ik al ruim een jaar niet stopzetten

mactas op 29 juni 2023 over Agoda in de categorie Hotels

Hallo, Ik ebn sinds vorig jaar juni, na het overlijden van mijn man, bezig om onze samenwerking voor appartementen in italie stop te zetten. Agoda reageert nauwelijks op mails, als ze al reageren krijg je links waar je terecht zou moeten, maar daar wordt je dan ook weer doorgestuurd, telefonisch zijn ze helemaal al niet bereikbaar enz.
Het gaat erom, mn man had een eigen bedrijf en oa verhuurden we appartementen in italie, dat is stopgezet maar af en toe komt er nog een agoda boeking tussendoor. Zeer verveledn, daar wij, vrouw en kinderen van, niet meer op zijn email kunnen en daardoor anders mensen denken geboekt te hebben maar in italie kun je niet meer terecht bij ons! Help me, ons alstjeblieft, het is onbegonnen en hier ben ik nu al ruim 12 maanden mee bezig. Mede doordat wij geen inloggegevens van mn man meer kunnen gebruiken en vanuit agoda daarop boekingen binnenkomen bv. Zij helpen me niet oa omdat ik het verkeerde email adres gebruik, maar dat is logisch als je niet meer in mn man zn zakelijke email kunt….!Overlijdensacte alles is al gestuurd, wordt gewoon niets mee gedaan! ik zou tijd moeten hebben om te rouwen!!!

stopzetten en annuleren samenwerking met ons door agoda
zie hierboven, plus mensen zoals ik die hun partner op jonge leeftijd verloren zijn, serieus nemen en helpen ipv tegenwerken!

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Agoda

Reactie van de melder van de klacht mactas

7 maanden geleden - Ik verwacht toch minimaal een reactie van Agoda hoe we dit gaan oplossen, ik kan niet anders dan onze samenwerking stopzetten door mn man's overlijden...

Reactie van de melder van de klacht mactas

7 maanden geleden - een reactie van Agoda hoe we dit gaan oplossen, is toch niet teveel gevraagd...

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Agoda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mactas