Klacht: Dubbele betaling boeking van hotel

Tulpinn op 26 augustus 2023 over Agoda in de categorie Hotels

Via Agoda heb ik in Eindhoven airport bij Tulpinn hotel voor 1 dag hotelkamer geboekt. Bij de bevestigingsmail van Agoda zag ik dat ik per abuis op een verkeerde datum had geboekt. Ik heb chat contact gehad op de site omdat de link wijzig data niet werkte. Van degene met wie ik chatte moest ik m’n boeking annuleren en opnieuw boeken. Vervolgens heb ik dat ook al gedaan. Kortom ik heb dus nu dubbel betaald. Ik een mail gestuurd en gevraagd naar terugbetalen van mijn eerste boeking. Immers heb ik een nieuwe boeking gemaakt. Ik heb ook contact gehad met Tulpinn hotel zelf en de situatie uitgelegd. Supervisor die ik gesproken heb zal met Agoda contact opnemen en vragen om het bedrag van mijn verkeerde boeking terug te storten.

Bij deze verzoek ik u nogmaals vriendelijk om het bedrag €89.47 mij over te maken. Immers heb ik me vergist in datum en om die reden is de boeking geannuleerd.

Vriendelijke groeten,

Graag ontvang ik mijn eerste betaling van € 89.47 terug.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Agoda

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Agoda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tulpinn