Klacht: Afzuigkap

op 06 juni 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met tweede pinksterdag een afzuigkap beeld zou de 23 5 2016 geleverd worden tussen 10 en 1400 om 14.30 nog steeds niks gebeld naar een kwartier had ik iemand aan de lijn ik vroeg of de bezorgen nog komt het antwoord was nee hij was namelijk kapot kan dus weer een week wachten halve keuken inmiddels al afgebroken weer gebeld Waneer ze hem nu kunnen leveren kon 2 tot 4 dagen duren weer een week verder vrijdag 3 juni hebben ze hem gelever nog wij blij zit er allen de afzuigkap in zonder stekker beschrijving en voor het ophangen niks u koopt toch ook geen brood zonder zak

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als alles kompleet is zo niet wil ik graag mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van KeukenConcurrent

7 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Heijmans, Mijn collega van de afdeling klantenservice neemt morgen contact met u op om te kijken wat we voor u kunnen betekenen. Ik ga er vanuit dit helemaal naar uw wens te verhelpen. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 08 juni 2016 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Heijmans,

Ik heb zojuist vernomen van mijn collega dat zij u telefonisch benaderd heeft en de situatie nu besproken is. Er is aangegeven waarom er geen stekker en snoer meegeleverd wordt en er wordt een beschrijving naar u opgestuurd! Mocht u nog vragen hebben verneem ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Ger en thea