Klacht: afwijzing compensatie regeling

op 14 juni 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 2 juni 2021 had ik een medewerker aan de telefoon die voor mij een verzoek voor een compensatie regeling heeft ingediend.
De klachten die ik 5 jaar lang heb gehad bleken uiteindelijk door een geoxideerde kabel vanuit de centrale buitenkast naar mijn huis te komen.
Binnen 3 werkdagen zou ik horen of de compensatie zou worden toegekent.
Op 11 Juni 2021 heb ik zelf maar gebeld hoe het er voor stond, en de medewerker die ik toen sprak kon wel terug vinden dat de aanvraag was afgewezen maar niet waarom.
Als eerste vindt ik het zeer klantonvriendelijk dat ik zelf niet te horen krijg dat de aanvraag is afgewezen, als 2e weet ik dat ik recht heb op een compensatie, die ik dan ook zeker ontvangen wil.
Ik heb aangegeven dat ik digibeed ben en geen hulp heb, maar ik kreeg deze site om een klacht in te dienen.
wat ik nu dus met frustratie en zeer grote moeite ode.

Wanneer er een goede compensatie regeling toegewezen wordt voor 5 jaar slecht internet, tv, en vaak helemaal geen telefoon.
Ook alle keren vrij moeten regelen om thuis te zijn voor de zo veelste monteur, die niet verder zoekt dan dat zijn neus lang is.
Ik verwacht binnen 2 werkdagen een bericht dat de aanvraag voor een hernieuwde compensatie vergoeding in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door i.j andrea-van delden