Klacht: Afwezigheid handvat kast en kraan

op 18 september 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Tijdens het plaatsen van keuken, kwamen we achter dat wij 2 onderdelen missen. Loodgieter kon zn werk niet klaar krijgen. Keuken concurrent gebeld, met bericht dat ze 2 onderdelen moeten opsturen en dat ik het netjes vind dat ze ook een loodgieter mee sturen om kraan te plaatsen.
Keuken concurrent wilt alleen kraan en handvat bestellen en opsturen, maar nemen geen verantwoordelijkheid op plaatsen van kraan.

Het is volledig nieuwe keuken en ik heb netjes betaald. Door hun tekortkoming dat ze 2 onderdelen niet hebben mee verstuurd, kon het niet gelijk geplaatst worden. Ik heb al kosten gemaakt voor loodgieter.
Ik vind het niet kunnen dat ik weer een loodgieter moet laten komen omdat keukenconcurrent mijn product niet volledig hebben nageleverd.
Krijg ik nog te horen dat het mijn keuze is geweest dat ik niet via hun keuken heb laten monteuren, dus het is mijn schuld!
Hoe is dit mogelijk? Mijn schuld? Hun leveren niet compleet waardoor mijn loodgieter niet alles kan Doen. Ik mis hier echt fatsoen en proffesionaliteit.
Ik had nadrukkelijk aan bezorger van keuken gevraagd of alles compleet is! Natuurlijk mevrouw, maak geen zorgen!! Tja nu zorgen en hoofdpijn.
Waarom moet ik ‘extra’ kosten maken voor andermans fout? Zonder centjes bij hun binnen zijn, dan ga je van U naar jij en eigen schuld!!

Ik wil mijn kraan netjes geplaatst hebben door een loodgieter op kosten van keukenconcurrent.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 18 september 2017 om 12:29 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Omir,

U heeft inmiddels contact gehad met onze klantenservice over uw bovenstaande klacht. In dit gesprek is met u afgesproken dat de kraan en de greep alsnog zo
snel mogelijk bij u geleverd gaan worden.

Mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij deze graag van u.

Chris - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Omir