Klacht: Afwerking van de keukenkast

op 05 augustus 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb eerder een klacht ingediend, dat ik een andere vaatwasser hebt gekregen en over de afzuigkap zou er een koolstoffilter bij bezorgd worden. Wij hebben het zo afgesproken met de adviseur. In vetrouwen genomen en wij dachten dat alles zo zou gaan.

De afwerking van de keuken de kit is niet netjes afgewerkt. Ik zal als bijlage foto opsturen.

Afspraken na komen wij hebben tenslotte duur keuken gekocht en dat de monteur de kit netjes kan afwerken.
De monteur komt 24 augutus terug omdat er nog door jullie zelf een fout is gemaakt. Er is een kast geleverd met verkeerde maat.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 04 september 2017 om 15:19 geantwoord

Beste mevrouw Kaya,

Inmiddels heb ik begrepen dat we de kit bij u hebben vervangen. De koolstoffilters zijn vandaag ook per post aan u verzonden en deze zal u de komende dagen ontvangen.

Mochten er van uw kant nog vragen zijn neemt u dan gerust weer contact met ons op.

Teun - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door KAYAALP