Klacht: Afwerking van de keukenkast

op 05 augustus 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eerder een klacht ingediend, dat ik een andere vaatwasser hebt gekregen en over de afzuigkap zou er een koolstoffilter bij bezorgd worden. Wij hebben het zo afgesproken met de adviseur. In vetrouwen genomen en wij dachten dat alles zo zou gaan.

De afwerking van de keuken de kit is niet netjes afgewerkt. Ik zal als bijlage foto opsturen.

Gewenste Oplossing:

Afspraken na komen wij hebben tenslotte duur keuken gekocht en dat de monteur de kit netjes kan afwerken.
De monteur komt 24 augutus terug omdat er nog door jullie zelf een fout is gemaakt. Er is een kast geleverd met verkeerde maat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 uur geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 23 augustus 2017 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Kaya,

Wat vervelend om te lezen dat de plaatsing van de keuken niet volledig naar wens is verlopen. Graag wil ik u via deze weg onze excuses aanbieden dat uw bericht niet eerder is beantwoord. Uw bericht wordt met spoed in behandeling genomen!

Met vriendelijke groet,

Teun - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door KAYAALP