Klacht: Afspraken en levering

op 11 oktober 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik had een laptop gekocht een Lenovo yoga ik had binnen anderhalve week 3 laptops gekregen alle 3 kapot 3 speaker en bij de laatste was er ook nog een pixel kapot ik heb 135 km moeten rijden in totaal en uiteindelijk nog geen passende oplossing gekregen en ook geen tegemoetkoming daar ben ik zo in teleurgesteld dat ik daar niks meer koop echt niks meer ik had verwacht dat ze met oplossing kwamen maar nee en ben door een medewerker 2 x weggedrukt aan de telefoon dat kan gewoon niet ik ben er echt klaar mee kreeg me geld terug had daar een nieuwe besteld maar daar zie ik vanaf.

Een passende oplossing of een goede tegoedbon dan is er kans dat ik vertrouwen terug krijg in de toenadering hoe ze omgaan met de klant.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ragnardo