Klacht: Afspraak bezorging

op 18 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afspraak tussen 16:00 en 20:00 uur, geen pakket wel een mail met adres onjuist. Nu is het wel een nieuwbouwwijk, maar mijn navigatie in mijn 2 jaar oude auto kent het adres wel. Bij Wehkamp waar ik het heb besteld ook.
DPD heeft waarschijnlijk verouderde navigatiesystemen? Heel apart voor een bedrijf wat afhankelijk is van bezorging…
Ben hier wel speciaal eerder voor naar huis gegaan maar daar maalt natuurlijk niemand om bij DPD ;-(

Gewenste Oplossing:

Nieuwe afspraak voor morgenochtend, ben benieuwd of het morgen nu wel goed gaat....

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 16 augustus 2017 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

.....................

..............

Heeft op 16 augustus 2017 om 13:45 geantwoord

Welke oplossing?

Alle klachten die gemeld zijn door Alice de B