Klacht: afsluiten dubbele verzekering onder valse voorwensels

op 18 juli 2015 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Via Sunnycars hebben wij een auto gereserveerd welke door de lokale autoleverancier Hertz in Faro-Portugal ter beschikking werd gesteld. Op het voucher van Sunnycars staat duidelijk, dat wij voor alles zijn verzekerd, dus uw medewerkster in Faro is op de hoogte.
Maar zij geeft aan geen auto op benzine in de door ons geerveerde klasse te hebben, maar wel een op diesel of dat een bezwaar is.
Nee als er maar geen extra kosten aan wijn verbonden. Maar u moet wel schriftelijk akkoord gaan, want bij Sunnycars staat een andere auto gereserveerd. Dus wij tekenen netjes het aangeboden kaartje.
Uw medewerkster te Faro rept met geen enkel woord over het feit, dat wij nu weer dezelfde verzekering hebben afgesloten als welke wij via Sunnycars al betaald hadden. Het lijkt wel of zi,j achteraf, getrraind is om zo ons geld uit de zak te kloppen.
Wij hebben inmiddels Sunnycars gevraagd een en ander op te pakken en hebben de ANWB om juridisch advies gevraagd .
Ook heb ik de fraudeafdeling van ING gevraagd de zaak op te pakken.
Maar hopelijk kunt u ons sneller helpen. Het kan toch niet zo zijn, Dat Hertz zijn goede naam in de waagschaal stelt door op deze manier in Portugal te werken. Vanuit het verleden ben ik dit zeker niet gewend van Hertz.

Mijn geld terug, te weten 474,77

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertz over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Sunny cars

5 jaren geleden - Beste klant,Wat vervelend dat er, zonder toestemming, extra kosten in rekening zijn gebracht voor een verzekering door de lokale partner. Zou je onder vermelding van het reserveringsnummer een kopie van het huurcontract met een afschrift van de creditcard kunnen doorsturen naar [email protected]? Je kunt jouw klacht kopiëren en plakken, zodat we je hele verhaal ook per email binnenkrijgen.Wij zullen voor je nagaan wat er is gebeurd en hoe dit heeft kunnen gebeuren. Daar komen we t.z.t. per email op terug.Zonnige groet,Renske Sunny Cars

Alle klachten die gemeld zijn door RR 787988445