Klacht: afrekening

op 17 mei 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

hallo ik krijg de kans om die 103 euro te betalen en moest nog 58 euro volgende maand ik had telefonies contakt ,maar jullie steuren mij een brief met dr in een boete .nu zit ik aan een hogere kosten tewijl wij een afspraak hadden .einde van de maand .

ik wil gewoon de bedrag wat ik normaal moet betalen zonder die boete er over heen .ik heb nog nooit een achter stand of iets gehad bij jullie ,dat jullie zo met mensen om gaat is te erg voor woorden .maak je een afspraak houden jullie je er niet aan .tja direcht een boete terwijl ik gewoon me bedrag wil betalen .ps ik zal 20 euro terug krijgen omdat ik niet fout was .en nu krijg ik een hogere boete ?????

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 17 mei 2016 om 10:39 geantwoord

Beste w j,

Op 14 mei 2016 heeft u op www.klacht.nl uw onvrede geuit over de incassoprocedure van Essent.

Ik heb op 17 mei 2016 telefonisch contact met u opgenomen. Eerder vandaag heeft u contact gehad met mijn collega. Samen met mijn collega heeft u uw klacht doorgenomen en nieuwe afspraken gemaakt. Wij hebben de aanmaankosten laten vervallen. U heeft aangegeven dat uw klacht is opgelost.

Dave
Essent Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door w j