Klacht: Afname geld bij zogezegde schade

op 07 oktober 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er werd 308 euro van de visa gehaald naar aanleiding van een zogezegde schade aan de wagen die werd gehuurd in Lamezia. Bij het inleveren van de wagen werd er geen woord gerept over mogelijke schade. We hadden ook geen ongeval of iets dergelijks. Er werd een mail verstuurd naar Hertz (Mr. Wright), maar deze blijft tot op heden onbeantwoord. De wagen was ook verzekerd in full omnium via Inter Partner assistance.

Gewenste Oplossing:

Wij hebben geen schade gehad, dus wij zouden graag het bovenstaande bedrag terugkrijgen. Enerzijds omwille van het feit dat er geen schade was van ons en anderzijds omdat we ook nog eens full omnium verzekerd waren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 21 oktober 2017 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ponsin,

Zoals u ons heeft verzocht hebben wij uw vraag in behandeling genomen.

Daar dit een \"schade\" betreft in Italie, hebben wij uw klacht doorgezet naar onze schade afdeling. Zij zullen uw klacht verder beoordelen en daarna contact met u opnemen.

Wij vertrouwen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Deborah Ottevanger
Hertz KLantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door iris ponsin