Klacht: afmelden

op 07 juli 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afmelden aangevinkt, wordt bericht van aanmelden
al meerdere malen geprobeerd geen oplossing

Gewenste Oplossing:

hanneke van beek uit het reclamesysteem halen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 07 juli 2016 om 07:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Hanneke,

Vanaf nu ga je geen berichten meer van ons ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door hannekevanbeek@kpnmail.nl