Klacht: Afleverpoging was niet succesvol Onjuiste adresgegevens ontvanger

op 23 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Daar gaan we weer. Voor de 6e maal deze melding voor mijn kiezen gekregen bij het bestellen van iets. “Afleverpoging was niet succesvol
Onjuiste adresgegevens ontvanger” Mijn adres bestaat wel degelijk. Volgens de medewerker van DPD is de ZZP’er die in het busje rijdt niet in het bezit van een up-to-date navigatie systeem. Waarom dat het probleem van mij, de ontvanger, zou moeten zijn is mij een compleet raadsel.

Pakket omgeboekt naar een afleverpunt, want dat adres is wel bekend, wordt er niet geleverd want regionale feestdag? Aan huis zou wel geleverd worden. Nee het pakket kon niet vandaag alsnog geleverd worden aan huis. Dat wordt morgen weer.

PostNL en anderen hebben geen enkele moeite om mijn adres te vinden, laat staan dat ze je in de kou laten staan als er iets niet goed gaat.

Ben intussen, als zelfstandige, al een complete dag aan inkomsten kwijt door dit gelazer en daarvoor wordt ik niet gecompenseerd. Morgen mag ik dus WEER thuis blijven want ze gaan het nog eens proberen. Weer een dag inkomsten weg.

Als mijn pakketten thuis netjes worden afgeleverd, dan ben ik tevreden. Compensatie van gederfde inkomsten zou leuk zijn natuurlijk, maar ik ben ook realistisch genoeg om in te zien dat dat een brug te ver is...

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door fliugweljgwerlkjg