Klacht: aflevering pakket

op 06 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is slecht 1 maal geprobeerd het pakket af te leveren, daarna is het direct naar een pick-up point gebracht. Ik vind dat men minimaal 2 keer moet proberen te bezorgen.
Ook woon ik in een appartementencomplex waar wij buren niet moeilijk doen over het aannemen van elkaars pakketje, zo is er altijd iemand die het pakket kan aannemen. Ook dit is niet gebeurd
Ik vind dit niet kunnen aangezien ik geen datum/tijd heb kunnen doorgeven waarop ik wel thuis was.

Gewenste Oplossing:

Als ik niet thuis ben probeer dan nogmaals te bezorgen of bezorg bij mijn buren. Zeker als ik zelf geen datum/tijd kan kiezen wanneer ik thuis ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 09 mei 2016 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Mandrije,
Het klopt inderdaad dat wij na een eerste niet gelukte afleverpoging, en de buren zijn er ook niet om je pakket in ontvangst te nemen, je pakket afleveren bij een Pickup parcelshop in de buurt. Dit kan ik helaas niet terugdraaien. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door Mandrije