Klacht: Afleveren pakket

Zuidlaren op 06 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 27.09.2017 pakket ingeleverd bij access point in Zuidlaren, bwijs van afgifte ontvangen. Pakket moest verstuurd worden naar afhaalpunt in Utrecht, waar het pakket volgens opgave zeker zaterdags zijn. Tot op de dag geen pakket, ook niet te traceren volgens de klantenservice van UPS, maar men ging het uitzoeken. Binnen 24 uur zou er een reactie komen. Ondanks herhaaldelijk bellen en mailen komt de klantenservice van UPS geen enkele belofte na.
NB: heb aangegeven het pakket maar te retourneren naar access point Zuidlaren en dat het betaalde bedrag ad. € 6,60 terug wens te te ontvangen.
M.i. Klantonvriendelijk bedrijf en beloftes of toezeggingen hebben geen waarde!

Pakket terug op access point Zuidlaren, € 6,60 retour en excuses.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij gaan voor u uitzoeken wat er met uw zending aan de hand is en zullen u zo spoedig mogelijk feedback geven. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team. Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

UPS

Heeft op 09 oktober 2017 om 13:26 geantwoord

Geachte,

Uw klacht is helaas nog steeds in behandeling bij onze klantenservice. Zij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken maar helaas is dat tot op heden nog niet gelukt.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, wordt er weer binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw reactie te plaatsen en gaan ervan uit dat onze klantenservice met u tot een passende oplossing zal komen

Indien u vragen heeft naar aanleiding van de status van uw klacht (referentie 1-71701509942) kunt u contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 020-5040500.

UPS Social Media Team,

Zuidlaren

Heeft op 17 oktober 2017 om 11:44 geantwoord

Inmiddels is het 17 oktober en ondanks beloftes en toezeggingen pakket nog steeds niet terug op access point in Zuidlaren, waar het pakket door mij is ingeleverd.
Conclusie: UPS is een organisatie waar men de administratie niet op orde heeft,beloftes en toezeggingen niet serieus nemen. Voor mij nooit meer UPS.

Alle klachten die gemeld zijn door