Klacht: Afhandeling niet ontvangen bestelling

op 07 juli 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling is volgens bol afgegevn bij de buren op nr53 hs. Dit is 4 deuren verderop. Bewoner geeft aan geen pakket te hebben ontvangen. Dit gemeld aan bol. In plaats van direct een nieuw produkt te leveren, moet ik een onderzoek afwachten. Hiervan geen bevestiging. Wel verzoek de rekening te betalen met de accptgiro in het pakket! Keer op keer is mij toegezegd dat ik uiterlijk vandaag 23 juni op de hoogte zou worden gesteld. Niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Per omgaande een nieuw produkt en excuses voor slordigheden en het niet nakomen van afspraken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 07 juli 2017 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hjalmar,

Er is op 4 juli 2017 een mail naar u gestuurd. Wij hebben geen reactie van u ontvangen. Ik ga er vanuit dat alles is opgelost.

Mocht er toch nog iets zijn, dan kunt u altijd reageren op de e-mail. U wordt dan zo spoedig mogelijk geholpen.

Fijne dag nog.

Groet,
Imro
bol.com
- - -

Alle klachten die gemeld zijn door Hjalmar