Klacht: Afhandeling bij niet thuis

op 16 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu meerdere malen meegemaakt dat mijn pakket tussen wal en ship valt wanneer ik niet thuis ben.
Het pakket wordt dan teruggezonden naar het depot, maar vervolgens hoor ik niets over een nieuwe afleverdatum. Wanneer ik contact opneem blijkt dat dat pakket er dan wel staat maar dat er geen enkele actie is ondernomen. Ik vind dit schandalig en is voor mij voldoende reden om webwinkels die DPD gebruiken als transporteur te mijden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik niet thuis ben verwacht ik dat een pakket:
- Bij mijn buren wordt afgegeven
- Of dat er duidelijkheid wordt gegeven over hoe het pakket opnieuw wordt aangeboden, via een afleverpunt of opnieuw bezorgen.

Het kan niet zo zijn dat een pakket op het depot blijft staan totdat ik zelf bel!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MaartenM