Klacht: Afhandeling bagage

op 13 juni 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Op 1 juni vertrokken wij vanaf Rotterdam AirPort. Wij zaten al in het vliegtuig en vlak voor vertrek sprak de gezagvoerder dat wij 1300 kg. te zwaar geladen waren en dat de koffers voor bestemming Tenerife eruit gehaald worden. Hij zij dat deze per direct naar Amsterdam zouden worden gebracht en per vliegtuig naar Tenerife zouden gaan, vliegveld aldaar zou in kennis worden gebracht.

Aangekomen wist men aldaar van niets. Wij stonden daar met zo’n negentig mensen . Ik ben iemand gaan zoeken en na een half uur konden wij formulieren gaan invullen voor de zoekgeraakte koffers. Zeer slechte behandeling van passagiers. Wij na twee dagen onze koffers, vrienden na vijf en zesdagen.

Op het vliegveld kreeg ik de volgende informatie van een medewerker dat in het ruim een goed betaalde vracht zat. Ik heb ook betaald voor mijn vracht. Maar deze was zeker niet goed genoeg. Dit is met leugens aan ons voor het vertrek vermeld. Slecht voor de reputatie van Transavia. Ik ben hier boos over en zal dit in de media bekend maken.

Als deze klacht naar behoren wordt afgehandeld.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Olifant67
x