Klacht: afhalen treinreizigers

op 03 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot mijn stomme verbazing kon ik niet door de poortjes in Den Helder.
Mijn saldo was bijna 4 euro maar moest eerst tot 10 euro opwardeeren voor ik een hulpbehoevende naar de trein kon brengen.
Ik reis regelmatig met de trein maar dit is echt het summum wat een slechte service.

Gewenste Oplossing:

Dit moet toch met een positief saldo geen probleem opleveren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. verbeek