Klacht: Afhaalbericht van DPD.NL

op 04 mei 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afhaalbericht in de bus. Dag later naar afhaalpunt en pakketje niet aanwezig. Via 010-2669100 heel lang verhaal (bandje)krijg je een ander tel nr. 0900-3734663. Klantenservice gaf mij aan dat pakketje in het distridutiecentrum van DPD ligt. Ondanks mijn afhaalbericht met pakketnummer wordt ik voor “leugenaar” gehouden. Het kon allemaal niet. Als service zou ze het uitzoeken en mij terug bellen. Ruim 24 uur later nog steeds geen bericht. Verzender van het pakketje gaf aan dat het pakkketje 2x moet worden aangeboden en dan pas naar afhaalpunt. Pakketje is nu ruim een week onderweg.
Wat een bedrijf is DPD.

Een excuus van DPD en dat het pakketje morgen afgeleverd wordt.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 09 mei 2017 om 12:50 geantwoord

Heeft op 10 mei 2017 om 08:28 geantwoord

DPD maak er een zooitje van. Het is onmogelijk dat het pakketje bij WIZZ tel ligt. Na telefonische gesprekken (5-5-2017) met Nina is het pakketje gevonden in containers met pakketten bij het Depot in Berkel. Er zou een externe koerier mijn kan op komen om deze te bezorgen want DPD zou dit niet zo snel kunnen leveren. Einde van de dag stond een DPD medewerker voor de deur.
Dus nu zou het pakketje weer bij WIZZ tel moeten liggen.
Deze ellende heeft mij en de verzender van mijn pakketje veel tijd en energie in deze zaak gestopt. Verzender heeft ook een 2e pakketje opgestuurd zodat ik op tijd de inhoud kon monteren.
Voortaan zal ik bij het bestellen van spullen navragen via welke bezorgdienst het verstuurd wordt.
U mag raden wanneer ik het niet bestel. (open deur denk ik)

Reactie van de melder van de klacht Peterbinnendijk

3 maanden geleden - klacht is voor mij gesloten

Alle klachten die gemeld zijn door Peterbinnendijk