Klacht: Afgescheept geval water schade !

op 27 juni 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Keuken is 3/4 jaar oud komt een beoordelen kijken in overleg met de keukenconcurent omdat bij alle kashes het opdekfolie los laat ,
Word ik afgescheept met water schade terwijl ik mijn keuken altijd schoonmaak met droge doeken
Of allesreiniger doekjes .
Klantenservice gebeld ook hier weer het zelfde verhaal het is water schade ‘
Eigen schuld dus bekijk het maar in dit geval
Zit ik dan met mijn dure keuken met allemaal losse folie eraan ,
Niet serieus genomen en niet geholpen

Wanneer zij een andere beoordelen sturen die mijn klachten wel serieus neemt en samen met mij een oplossing zoekt , ik heb garantie dat wil ik dan ook krijgen en niet afgescheept worden dat ik mijn eigen verzekering maar moet bellen en het moet claimen bij mijn inboedel .

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste meneer Voskuilen, Wij gaan uw bericht intern bespreken en komen hier zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Jroenii

1 maand geleden - Ik ben erg benieuwd wat hier uit zal komen, gezien ik zo snel te horen kreeg waterschade , echter een kwaliteit product zou je met droge/ vochtige doekjes moeten mogen schoonmaken anders heefd de folie al niet goed geplakt gezeten anders zou het hier niet onder mogen komen ik hoop spoedig van u te mogen horen mvg Jeroen van Voskuilen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste meneer van Voskuilen, Uw bericht is reeds bekend bij de desbetreffende afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 11 juli 2017 om 13:49 geantwoord

Beste meneer van Voskuilen,

Vanuit onze klantenservice is er nogmaals overleg geweest met degene die bij u de beoordeling heeft gedaan. Hieruit is helaas geen andere conclusie gekomen dan voorheen. Wij blijven bij ons standpunt zoals dit eerder met u is besproken.
Het spijt ons dat we u niet anders kunnen berichten.

Teun - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 11 juli 2017 om 18:47 geantwoord

Het is ronduit belachelijk ! Een keuken mag dit niet vertonen en elke persoon die het zou zien of horen zou dit te horen krijgen tevens met het verhaal van BELACHELIJK slechte service ik zal mij hier verder in gaan verdiepen met evt hulp van Andere instanties want dit is pure oplichting ! Evenals geen garantie claim het maar op de inboedel we stellen vast een offerte op !

Alle klachten die gemeld zijn door Jroenii